Author Topic: Meta tags: title, description og keywords  (Read 3700 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DSLJ

• Guest
Meta tags: title, description og keywords
« on: March 31, 2010, 01:48:47 pm »
Hej alle sammen

Med tanke på meta tags, bør vi måske finde nogle fællesnævnere, da de i forvejen er ret ens, i hvert fald i BC-11x serien.
Jeg foreslår at title er følgende: "Gratis Guitar Lektioner - Begynderkursus med Justin Sandercoe (Lær at spille guitar)" (i BC-11x).
I BC-10x er title tagget lidt anderledes. Der foreslår jeg man frit oversætter den første del, og sætter resten lig med sidste del af ovenstående.

Med hensyn til description, foreslår jeg følgende i første halvdel "Fuldstændig gratis guitar begynderkursus fra Justin Sandercoe.". Sidste halvdel kan frit oversættes, da det varierer fra fil til fil.

Angående keywords, synes jeg den skal oversættes frit. Både med tanke på værdi i søgemaskinerne, samt at det alligevel er forskelligt i de individuelle filer.

Ovenstående synes jeg virker som Justins fremgangsmåde, så hvad siger I til det?

P.S. Jeg ved godt det hele burde være unikt i perfekt SEO syn, men lad os holde os til Justins tankegang, ikke?

bQnne

• Guest
Re: Meta tags: title, description og keywords
« Reply #1 on: March 31, 2010, 01:54:30 pm »
"Gratis Guitar Lektioner - Begynderkursus med Justin Sandercoe (Lær at spille guitar)" (i BC-11x).

Fin ide, men husk at "Guitarlektioner" er ét ord.  ;)

DSLJ

• Guest
Re: Meta tags: title, description og keywords
« Reply #2 on: March 31, 2010, 04:23:05 pm »
Selvfølgelig ja :). Tak for det..

Der er også andre ting der går igen, f.eks. "Join my mailing list", "If you need to ask a question about this lesson - there is a topic..." og "Could this be the most comprehensive and complete...", alle i bunden.

Jeg foreslår følgende:
Join my mailing list = Tilmeld dig mit nyhedsbrev
If you need to ask a question about this lesson - there is a topic... = Hvis du har brug for at stille spørgsmål omkring denne lektion - er der et emne sat op til netop det. For at hjælpe dig med at finde det kan du bare klikke på det følgende link og blive taget direkte til emnet. Du vil kunne se spørgsmål som andre folk har stillet samt stille dine egne spørgsmål! Forhåbentlig er der nogle af de hjælpsomme medlemmer af vores community som vil hjælpe dig hurtigt, jeg svarer også derinde - men der er for mange spørgsmål til jeg alene kan svare dem alle!
Justin's Beginner Guitar Method DVD = Justins guitar begynderkursus DVD.

Hvis der er flere, så tilføj dem endelig :).

Get The Forum As A Mobile App